MÁNDYSULI
tanárok a megújulásért

MENÜ

 

Évkezdési események

 

Kedves Kollégák!

 

Szeretettel köszöntelek Benneteket az új tanév küszöbén. Remélem sok pihenésben, élményben volt részetek a hátatok mögött hagyott szabadság ideje alatt.

 

Az új tanévben- az elmúlt időszakhoz hasonlóan- sok kihívással, átalakulással, változással kell szembe néznünk.

 

A nyugodt, szervezett iskolakezdéshez szükséges a segítségetek és együttműködésetek.

 

Ezért kérlek Titeket, hogy munkátokkal, ötleteitekkel járuljatok hozzá az előttünk álló 2014-15-ös tanév sikerességéhez!

 

Az első hét programja:

 

Augusztus 25. Hétfő 9.00-13.00

 

Első munkanap

 

  • Tájékozódás a hét eseményeiről
  • Szintvizsga a Róbert Károly krt-on (Marton Zoltán, Lettovics Imre)
  • Drámapedagógiai továbbképzés hétfő- kedd-szerda (Az érintett kollégák értesítése megtörtént)
  • Mediátor-képzés folytatása csütörtökön (Érintett kollégák értesítése megtörtént)

 

Augusztus 26. Kedd 9.00-12.00

 

  • Korrepetálás
  • A Róbert Károly krt-i diákoknak is az Elnök utcában lesz a korrepetálás és a javítóvizsga is.

 

Augusztus 27. Szerda 9.00-12.00

 

  • Javítóvizsga 90-es, 91-es és 86-os teremben, külön beosztás szerint (felelős: Farkas Gábor és Fodor Alíz, Gombos Judit)
  • Pótbeiratkozás (Elnök u: Németh István; Róbert Károly krt.: Tóthné Molnár Ildikó)
  • 14.00 Tűz, munka és – balesetvédelmi oktatás (Elnök u, 90-es terem, mindenkinek kötelező a részvétel!)
  • Tájékozódás, egyeztetés a tantárgyfelosztásról, órarendről

 

Augusztus 28. Csütörtök 9.00-13.00

 

  • Munkaközösségi értekezletek (telephely szerint)
  • Tankönyvszállítás (felelős: Tímár Tünde és Németh István)

 

Augusztus 29. Péntek 9.00-13.00

 

  • Tanévnyitó nevelőtestületi értekezlet (Róbert Károly krt. Médiaterem) 9.00
  • Évnyitó ünnepély előkészítése (Elnök u. – Borbély László; Róbert Károly krt. Tóthné Molnár Ildikó, Fodor Alíz és Zentay Hajnalka)

 

 

 

Szeptember 1. Hétfő

 

  1. 1.      9.00 évnyitó ünnepély mindkét telephelyen (külön forgatókönyv szerint)

 

 

 

  1. 2.      9.30-tól osztályfőnöki tájékoztatók

 

  • Névsor egyeztetése
  • Ellenőrzők kitöltése
  • Házirend ismertetése
  • Diákjogok és kötelességek, diákönkormányzat működése
  • Órarendi tájékoztató
  • Nyári gyakorlatos igazolások összegyűjtése (leadás: Marton Zoltánnak)
  • Bizonyítványok visszaszedése (felsőbb évfolyamokon)
  • Új osztályok esetében ügyintézési tájékoztató, a ház bejárása

 

Tankönyvek átvétele külön beosztás szerint az első tanítási héten (könyvtár, Tímár Tünde)

 

Az alábbi lista tartalmazza azokat a lehetőségeket, ahol be tudtok kapcsolódni a tanév sikeres elindításába. Kérlek Benneteket, hogy érdeklődjetek az iskola igazgatóhelyetteseinél, hogy miben tudtok közreműködni!

 

Feladatok ahol segítségre van szükség:

 

  • Tantermek ajtajának feliratozása, névsorok kihelyezése (porta előtt is)
  • A virágok visszahelyezése a tantermekbe
  • Saját tantermek rendezése, törött, sérült berendezések eltávolítása (TMK együttműködésében)
  • Tanári szobák előkészítése az új tanévre (Felesleges dolgok, tavalyi adminisztráció rendezése)
  • Éves munkaterv elkészítése
  • Házirend felülvizsgálata, ötletek, javaslatok összegyűjtése
  • Elnök utcai bejárati zsibongó berendezése
  • Testnevelés óra új öltözőinek (Volt irattár, biciklitároló) rendezése
  • Évfolyamonként a központi programok/kerettantervek/helyi tantervek és tantárgyankénti tanmenetek összegyűjtése, lefűzése, sokszorosítása
  • Faliújságok tartalmának megtervezése, alapfeltöltése
  • Tankönyvek osztályonkénti rendezése, segítségnyújtás a könyvtárnak
  • Tankonyhák, éttermek állapotának felmérése, lehetőség szerinti eszközelosztás a pincéreknél.
  • Tankonyhák, éttermek, cukrászüzem öltözőinek áttekintése, hiányzó öltözőszekrények beállítása (2. emeletre a tankonyhából a használhatók kis öltözőszekrények áthelyezése technikai dolgozói segítséggel)
  • Szabadidős tevékenységek átgondolása, javaslatok megfogalmazása a vezetőség felé
  • Tanulószoba, egyéni foglalkozások rendszerének, hatékonyságának újragondolása
  • Segítségnyújtás a pótbeiratkozáson
  • Javítóvizsgás adminisztráció az osztályfőnököknek, tavalyi naplók lezárása
  • Elektronikus napló kísérleti bevezetésének vállalása
  • Szertárak rendezése, készletek felmérése (66-os, 75-ös, 79-es, padlástér előtti rész, tornaszertár, gyártás-előkészítő, 33-as teremnél lévő kisszertár, Robi első emeleti raktárának, tanári pihenőjének rendbetétele, szekrények tartalmának átvizsgálása)
  • 32-es, 33-as termek bútorainak átgondolása, használhatóság szempontjából.
  • Iskolai honlap frissítése, kötelező elemek megjelenítése (mandysuli.hu, mandysuli.ewk.hu
  • Fényreklám használhatóságának kérdése, tájékoztatás miatt, elhelyezési lehetőségek (2 db)
  • www.sulifejlesztes.ewk.hu honlap beüzemelése, fejlesztése
  • Évnyitó ünnepély előkészítése (itt és ott is)
  • Ünnepélyek szervezésének átgondolása, munkaterv készítése, vállalások rögzítése
  • Diákönkormányzat működésének felülvizsgálata
  • Elvárások megfogalmazása büfével, étkezéssel kapcsolatban
  • Tanári ügyeleti rend készítése (feladatköri leírás)
  • Munkaköri leírások frissítése (Kollégák összeírása, aki még nem rendelkezik ilyen dokumentummal)
  • Javaslatok megfogalmazása a könnyűipari műhellyel, gépekkel kapcsolatban
  • Úszási lehetőség szervezése sportkörben, kapcsolatfelvétel az új FTC-stadionnal
  • Környezetvédelmi projektek kidolgozása (Szelektív hulladékgyűjtés, környezet ápolása stb.)
  • Éves iskolai versenyek összegyűjtése, kidolgozása
  • Egynapos kirándulás szervezése kollégáknak szeptember hónapban
  • Szervezeti és Működési Szabályzat felülvizsgálata
  • Havi/heti/napi jelenlét igazolásának rendszerének átgondolása
  • Médiatermek berendezése (Elnök u, Robi)

 

Munkaközösségi értekezletek témái:

 

  • Az új tanév eseményeinek átgondolása
  • Munkaterv készítése
  • Problémák és megoldási javaslatok listázása

 

Budapest, 2014. 08. 25.                                                                    Szabados Attila igazgató

Kedves Kollégák!

A nyári szünetre jó pihenést MINDENKINEK!

A suli Elnök utcai központja hétfőtől-péntekig 7.00-14-00 között tart nyitva.

Tanulói ügyintézés kizárólag szerdai napokon 9.00-13-00 között!

ELSŐ MUNKANAP: 2014. augusztus 25. hétfő 9.00

(Ezen a napon nincs kötött program, mindenki próbál visszatérni a tettek mezejére!)

Az órarend megtekinthető az Elnök utcai első emeleti tanáriban!

(A speciális szakiskolai kollégáknak, augusztus végén lesz órarendjük!)

Asztali nézet